bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Hallow[i]n

En gång impulsköpte jag och flickvännen en strippstång på blocket. Häromveckan var det en handsymaskin.
Nu har vi börjat prata om husdjur, det känns lite tomt här, så inom kort kommer hon med största säkerhet tala om att vi ska hämta en fågelspindel, en leguan eller en mandarinsnok i andra änden av världen.
Jag hoppas på en orm.

[13.37]

Halloween alltså. Kan vi inte bara lägga ner det? Det händer så mycket konstigt då.
För några timmar sen ramlade jag in i lägenheten i en mycket mer luggsliten version av mig själv än den som gav sig ut igårkväll tillsammans med pojkvännen och en halvliter dunken.
Med mig imorse hade jag ett fyllt snapsglas. Jag undrar vad folk egentligen tänkte när de mötte dagen-efter-ludret med återställaren i högsta hugg. Det var faktiskt linsvätska i glaset. M (som jag visst råkade sova hos, tillsammans med tolv andra, plus ett tält, heh.) tyckte så synd om mig imorse när linserna skavde att jag fick låna det att bära dem hem i.
"Kan du påminna mig om att låta bli han i svart, han är skitful." Jo just det, det funkade ju bra.

"Vem fan har du knullat med - i min soffa?"
" Och i ditt badrum."  -
Killen i svart.

Han var rätt välhängd iallafall. Han är också den första kille jag sett med piercíng i naveln, det var mystiskt.

Det blir visst inget stall idag heller.

 

/ SingelSlampan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0