bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Dagens sunkiga

Kom just hem från skolan. Efter en två timmar lång föreläsning om kemisk jämvikt var jag lagom road och  dessutom vrålhungrig. Det resulterade i att jag på vägen hem störde mig extremt mycket på extremt ondödiga saker. Det är visserligen ett vanligt förekommande fenomen när jag är hungrig, men idag var det värre än vanligt. Det kan i princip vara vad som helst, folk med fula mössor, småflickor med för mycket smink, muslimer med slöja, människor som går på fel sida av vägen, folk som tittar på mig, pensionärer som borde slutat köra bil för ett årtionde sen eller kanske för mycket sniglar på cykelbanan. Idag var det en snubbe som körde om mig på sin cykel. Jag tycker för det första absolut inte om att bli omkörd, men det värsta var hans kalsonger. De satt halvägs upp till armhålorna och där nånstans slutade också jackan. Okej, jag förstår ju att han frös eftersom att jackan var två storlekar för kort. Klart att man hellre drar upp kallingarna än att man köper en jacka i passande size. Självklart. Det var inte det jag störde mig på, utan det var det faktum att de var använda sen den tid då människorna levde i grottor ungefär. Söndernoppriga och missfärgade. Det var så upphetsande att jag blev alldeles tårögd. Men eftersom att jag är en vänlig människa som vill väl så kan jag rekommendera tradera för kalsonganvändare med tunn plånbok.

http://www.tradera.com/HERR-KALSONGER-auktion_1637_121151419


Nu ska jag läsa senaste Veckorevyn och sen ge mig ut på en joggingtur. Ikväll kommer den snyggaste headern genom tiderna att ersätta våran nu ganska skittråkiga, skitfula, skitlama, skitpinsama  s.k. bloggdesign.

/flickvännen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0