bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Watch them feed

Vi handlade i måndags. Jävligt mycket. Från 900 kronor förra handlingen till 1500 nu. Det sved. Speciellt när kärringen i kassan inte trodde att jag hade koll på hur mycket pengar jag har. Jag är inte så dum som jag ser ut.
Vi lyckade sfaktiskt påta ihop en tvåveckorsplanering helt fri från köttfärs. Gode gud, giv oss styrka att hålla det här.
Så smakar det så kostar det förmodar jag.

Så de kommande två veckorna ska vi livnära oss på;
Pastapytt
Falukorvsgryta
Fisk m cocos och lime
thai kyckling
ärtsoppa
ugnsfalukorv
panerad fisk med potatismos
Currystekta fiskbullar med bönrisotto
Kycklingfiléer med ris och currysås
kassler med klyftpotatis och grillade rotsaker
kryddig korv med rotfruktsris
fiskgryta.
Wish us luck, typ :P
Jag fick också köpa smör istället för margarin, min dag var gjord!!

Jag tackar min lyckliga stjärna för den halva tanken bensin jag fick av chefen som tack för att jag körde honom från verkstaden när han lämnat in porschen.  Så nu har jag kört bil i Linkan också, skräckupplevelse!

/SingelSlampan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0