bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

TröttSöndag

Jag tycker att chefen ska fylla år oftare. Hade det inte varit för allt socker som hörde firandet till hade jag aldrig överlevt dagen med tanke på "all" sömn jag fick efter kravallen igår.
Men det var det värt.

Hittills är jag rätt besviken på kläderna på EMA galan. Vilka stylister ska skjutas?


Chefens son hade ett par ridbyxor på sig idag som jag inte sett förut. Den röven säger jag bara, mammas död! Jag vill sätta tänderna i hans fasta skinkor!

Idag blev vi av med en häst, en ettårshingst.
Imorgon ska vi hämta in tio nya. Då blir stallet lite fullt.

Nu kom Eva Longoria i bild iklädd en baconros. Charmigt!

/ SingelSlampan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0