bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

termus - insulerad värmecylinder

Jag skulle vilja leva i en sån och ha Maria Montazami som mamma över vintern. För det här tråkiga vädret gör mig olycklig och blek.
Allt vackert med hösten är sedan länge borta. Allt är bara lera (inte är det nån fin festivallera heller.) och vetskapen att man har en hel vinter kvar att genomlida innan livet återvänder. Man kan inte ha fina klänningar eller byxdresser, bara ben eller öppna skor. Varför står man ut?
Dessutom klarade stackars Maja inte av lackshortsen i lördags ihop med sex, så hon har dragit på sig en otäck urinvägsinfektion. Som tur är har jag som vanligt resurser för sådant.
Det gäller bara att överdosera användadet av UVA-ört lite lagom sådär. I nödsituationer har jag dessutom en dos penicillin kvar sen senast, så vi ska snart må bra igen!

Jag är faktiskt sugen på att göra mig en fuskbränna, jag solduschade före balen i våras och jag blev riktigt nöjd! Fruktansvärt onödigt att göra nu, och fruktansvärt slöseri med pengar, men det är ju så härligt att slippa se ut som en blekfet val om så bara för ett par dagar, och solarium händer bara inte!

Jag vill tatuera mig också. Vart ska pengarna komma ifrån? GAH!

 

/ Singelslampan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0