bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Leave it unspoken

Låter tystnad?

Annars har jag nog en lindrig version av tinnitus.
Det upptäckte jag när jag kom hem från jobbet, jag stängde av bilen, hamnade i koma och blev sittande när jag upptäckte att det lät. Ett litet litet tjut, det hörs inte när något annat låter. och knappt annars heller, men är det riktigt riktigt tyst kan det höras.
Har alla så?

Tinnitus alltså..
Det vore ju faktiskt ärligt talat inte konstigt.
Det är ungefär lika osannolikt att jag skulle klara mig utan tinnitus som klamydia, med tanke på hur jag lever.
Jag har aldrig haft öronproppar en hel spelning (det har hunnit bli ett par stycken vid det här laget) och jag har alltid alldeles för hög volym på Ipoden och bilstereon.

Jag måste verkligen vara snällare mot mina stackars öron, jag vill behålla dem ett tag till.


Jag borde börja använda öronproppar. Och kondom. Fast av andra anledningar.

Jag har ingen dagens sex, bara dagens öronsex, Hurts 

/ Singelslampan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0