bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Hallå båten?!

Vad är det här för stad egentligen, som inte har Granngården?!?! Jag trodde inte det fanns sådana i bondesamhället Östergötland! Men tydligen, jag får åka till jävla Motala eller Norrköping för att få tag på en säck betfor till min stackars häst! Morr...
Det här kommer bli ett riktigt hästnördigt inlägg, för jag är så jävla nöjd! Jag visade en häst för spekulanter för första gången idag. Han heter Fenix, är lika hög som jag är lång och tre år gammal (bild ska försöka ordnas imorgon).

Det var ett krux med hela äventyret, jag hade aldrig ridit honom förut. Så jag var ju galet nervös och hade en sjuk prestationsångest eftersom både chefen och spekulanterna såg på. Men det gick som smort och chefen  var mycket nöjd över min insats. Han sa att det såg ut precis som det ska göra, wie!

På tal om chefen... Vilken jävla lirare! Vi har precis samma sinnessjuka humor, igår skrattade så vi grinade åt ordet "putsflata". Nej, jag vet, det är inte roligt. Men ändå!

Dagens bästa blev "muff"skämten. Han lånade min bil igår, det är en Volvo 340 från -88, inte så jävla hipp, jag vet, men den rullar.

Den heter Sture och har en rattmuff.

I morse kom chefen och pappa Kreml gående och pratade om nån snubbe som tagit livet av sig för att flickvännen dumpat honom och då säger chefen

""Tjejer som är så mysigt och som det finns så många olika sorter av. Jag fick ju tillexempel känna på [SingelSlampan]s muff igår, den var ju så mysig så!"

Han och jag höll på att dö, medan pappa Kreml såg lite chockad ut innan han förstod vad vi menade. Så jag har hört hundra versioner av det där hela dagen och det är lika roligt varje gång!

Man var tvungen att vara där, okej?

 

 

Det stinker lim i hela lägenheten, tack flickvännen, tack! ;)


/ SingelSlampan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0