bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Det susar i säven, typ.

Eller stormar på slätten snarare. Herrejesus, jag trodde ju nästan huvudet skulle flyga av, havrekärran höll tillochmed på att blåsa bort när jag drog den över gårdsplan, och den är inte liten!
Det är i sådana här stunder jag seriöst överväger att lämna östgötaslätten och flytta tillbaka till skogarna.
Tillochmed mina öron har börjat gå i strejk, bara för att jag är för fåfäng för att använda en jävla mössa. Jag ser ju ut som ett sånt mongo!

Jag såg Bartenderskolan igårkväll.
Vanita alltså.. Snälla säg att hon inte är riktigt SÅ dum på riktigt? Jag tror ju inte det är nåt snille på något sätt, men hon måste väl spela liiiiiite iallafall?

Dagens sex är Chefens son. Han är så oförskämt snygg! Gud vad jag kommer sakna honom och hans fasta lilla rumpa när han flyttar!

 

/ SingelSlampan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0