bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Ångra aldrig...

... Det som en gång fick dig att le. Eller? Om leenden i slutändan var ett rätt sällsynt fenomen då?

Från psykopatexet, 03-nov-10 23:26

" Har du testat dig för klamydia på sistone? Två fruntimmer anklagar nu mig för att ha smittat dem :s vettefan hur jag har fått det om jag inte haft det länge..."

Dra åt helvete, eller? Jag vet precis hur han har fått det, hon kallas äckeldvärgen, och har inget existensberättigande på planeten!¨

Det är iallafall inte jag.

Ja, det är sant, SingelSlampan har faktiskt varit en bättre hälft en gång i världen. Det gick över, jag kom på bättre tankar. Han är ett arsel på ren svenska.

/ SingelSlampan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0