bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Ät din sallad, kaninjävel.

Grönsaker. Gud vad jag har saknat grönsaker. Det blir alldeles fö lite sånt nuförtiden.

Gud vad jag har skrivkramp också för den delen. Huvudet är helt blockerat, och jag har absolut ingenting att säga.

Jag kom på en sak som jag missade i mitt nostalgiinlägg.

Jag minns modemens tid. Hur man inte fick sitta vid datorn före klockan sex, för det var för dyrt.
Och ljudet. Det hysteriska tjutandet när man kopplade upp sin windows 95a till internet. Ljuva minnen!

Jag måste diska, men känner mest för en lång promenad. Det kryper i benen på mig.

/SingelSlampan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0