bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Underhållningsmaskinen

[insert photos here]

Det var planen, men kamerasladden är borta, så det får bli en annan gång.
Det känns lite drygt bara, för vi har 20 par strumpor och två par byxor från rundan på stan i lördags att stolt visa upp för världen!
Vi visade iallafall upp våra nästan likadana byxor (svartvita mönstrade från H&M) och våra nästan likadana skor för Linköping igår när vi var på bio.
Vi såg The Social Network och nja, jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Bra skådespelare (ursnygga bröder Winklevoss spelade av Armie Hammer. KLART påsättbar och dagens sex!) och intressant historia, men den gjorde sig inte speciellt bra som film ärligt talat. Det var inte... Spännande nog. Man kan ju trots allt räkna ut med röven att stackars Mark Zuckerberg inte lever som en barskrapad kyrkråtta.
M-M-M

Jag pratade med en killkompis på msn för en stund sen. Han pratade om att nästa års Halloweenoutfit skulle bli The Joker. Jag är verkligen så ultraallergisk mot att man föreställer filmkaraktärer om de inte är 1. Nya eller 2, klassiker. The Joker var okej 2008, möjligtvis 2009 och kommer bli okej igen om tio år eller nåt.

Nu åkte min Top Modelfavorit, Simone, ut. Ahopp. Vilken ruskigt töntig fotografering förresten. Eller snarare vilka ruskigt töntiga brudar. Hur kan man vara rädd för ett badkar fyllt med låtsasblod? Get real. "Jag är van vid blod, jag har jobbat på en begravningbyrå..."

/ Singelslampan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0