bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Me, myself och mina grisar.

Nyss hemkommen från SR&SR där det bjöds på god mat och som alltid trevligt sällskap sitter jag nu sporadiskt med mina två kuttrande småkillar i knät och lyssnar på Danko Jones innan det är dags för sängen.

Jag har haft en sällsynt produktiv dag idag, var i tid till jobbet imorse( YES!), ridit fyra hästar (jag är så jävla bra), hämtat stackars Sture (som blev påkörd av traktorn förra veckan) och sett mitt första avsnitt av pensionärsjävlar.

Jag har varit ensam här i snart två veckor och har lagat mat tre gånger. Jag är så jävla lat. Men imorgon, dåni bjuds det på kulinariska läckerheter. Jag är faktiskt ruskigt sugen på flygande Jacob.

/ SingelSlampan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0